tidsfördriv

Jag har insett att min senaste kyss: en oviktig person
Jag pratar: mycket på fyllan!
Jag avskyr när folk:  snackar skit och försöker förstöra
Min bästa vän är: lillesyster minna. :love:
Min första vän heter: Jane Kekki (:
Kärlek är: överskattat!
När jag borstar tänderna: kollar jag på mig själv i spegeln;)
När jag lagar mat: försvinner hungern!
Jag tänder på: killar :)
Jag är rädd för: att vara ensam
Den värsta känslan är: när man väntar på ett besked.
Den bästa känslan äratt vara nykär!
Jag är bäst på: att vara mig själv, fixa fest :)
Jag är sämst på: behålla ett bra morgon-humör
Om jag va ett djur skulle jag vilja vara: en tiger
Min mobiltelefon är: en viktig sak i min vardag.
När jag vaknar på morgonen tänker jag: suck ! det är bara o gå upp ..
Just nu tänker jag på : inget speciellt faktiskt..
Bebisar är: något jag kommer skaffa i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0