Sorry för dålig uppdatering!

Jag har ju dock faktiskt haft ganska intressanta dagar även
fast jag är sjukskriven & ganska nyopererad!
Tänkte ta och berätta lite om min helg, i lördags träffade jag Linda!
och det var riktigt awesome :) så enormt mycket och prata om :love:
Jag minna Linda & hennes lillesyster tog oss en fika på café tratten, vi satt
där nog närmare 2 timmar om inte mer haha, saknar dig redan lovely!
Söndag - umgicks med Amanda nästan hela dagen, träffade jeanette & sandra också.
Vi spelade bingolotto åt tacos och myste till en film, set up - helt okey faktiskt!
FREDAGS - gjorde jag typ inte ett skit, satt hemma med familjen och bara
tog det lugnt.. Har börjar må riktigt dåligt, jobbig huvudvärk ont i revben & lungor.
Och blir trött för minsta lilla Och typ imun mot värktabletter :(
idag mår jag mindre bra, så funderar stort på att ta en värktablett och ta det
lugnt framför tv:n.
T J I N G   / k



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0