Längtan!

Längtan på att få göra något som man saknat så
mycket är riktigt stor just nu!
Längtan som man hade när man flyttade hemifrån var
en riktigt skön känsla som man aldrig mer får uppleva!
Jag vill bara flytta till en lägenhet som jag kan känna
- Det här är mitt hem, mitt place. mitt krypin. Här trivs jag!
Längtar till tusen att få göra något kul med mina vänner också.
Jag känner mig bortglömd. Ja tyvärr av mina vänner.
Kunna vara ivrig hela veckan och längta galet mycket till helgen.
Det ända jag längtar till nu är nyårsafton! Då jag kan börja mitt NYA liv!
längtan.. :love:
Colorful%2clove%2cpuzzle%2crainbow-2c996b0cc534e80a728b628fd545119d_h_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0