Hemma i södertälje igen - tråkigt nog!

Kom hem imorse från NKP så himla tråkigt! :S
skulle åka tillbaka men det blidde inte så, men men..
trodde på att något kul skulle ske här men det verkar grymt
tröööökigt.. visserligen är klockan bara kvart i fyra så vi får allt se
om något händer & sker! ;)
Sitter iallafall och lyssnar på musik och lillesyster sitter och nördar på
min Iphone som jag fick av min underbara moster :love:
stort tack :D

ska nog hoppa in i en lång dusch  ( bara för att fördriva tiden)
och hoppas på att någon trevlig själ smsar eller ringer mig och
berättar något kul! du kanske?! :)


a j a   l a t e r !
ppuussss


VS

vad ska du själv göra idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0