Mitt 1080 inlägg blir inte så intressant trots allt!

Här har det inget hänt mycket inte! Dock inte i mitt liv heller, min operation har gått super bra, läkt finfint och är på gång med träning! :) bombat bingolotto med min pensionärs vän amanda och laddar inför söndag igen:) woho! Vann min första vinst idag. Hela 1000 kr i mat! Lycklig tjej, säljer denna fina vinst åt min underbara mor och splittar vinsten med amanda som spela lotten åt mig:) massa saker som dessutom vänts upp och ner därför jag inte varit den aktivaste bloggerskan! Skärpning japp :) är dessutom en brud som verkligen vill ha ett jävla jobb och Har gjort en massa vuxen saker denna vecka, men vi hörs senare tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0