Mathilda Viola Elsa Savolainen :love:

Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig så oerhört mycket vännen! Du är min fru och kommer alltid vara det oavsett om vi tjaffsar eller liknande! Vi har inte kännt varann länge, men den stund vi haft har fått mig och inse vilken underbar och fin vän du är! Dig kan jag alltid prata med, om allt och inget. Du har oftast bra lösningar och vet exakt vilka ord du ska använda för att visa kärlek. Real Friendship never ends. L O V E :love: vi måste seriöst börja skärpa oss och börja umgås mer, för jag mår superbra i din närhet. vi har alltid kul och har nästan alltid ont i magen av all skratt man får ihop med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0