wonderfull!

Underbart väder ute ju!
just nu sitter jag och väntar in amanda och sen ska jag
tvinga med henne ut i solen, behöver lite sol känner jag ;)

Har i vilket fall som helst städat undan här hos amanda, diskat och
dammsugit, så nu ser hennes lägenhet ut som ett hem igen!
duktig lackii - jag vet ;)
hehe.
¨

sitter och lyssnar på min spotify-lista som jag börjar tröttna litegranna på.
men vad ska man göra åt det då? yeye.

Min helg :

i fredags drog jag och amanda spontant ner till stan för att ta en eller två
Öl med min älskade syssling , dock vart det inte bara en öl utan flera kvällen
var hur rolig som helst, träffa massa härliga människor! ♥

i lördags låg man här och var helt död, inte så bakis men mådde illa som f*n.
det är liksom inte min stil och må dåligt, kurera mig med pizza och cola men
vart inte bättre.. hade ju dessutom lovat syrran att följa med ut och göra stan
osäker återigen, och så fick det bli. slängde mig i duschen börja sippa på en cider
så var man igång igen ;) dessutom firade vi min underbara killkompis Johan
som vart hela 20 år! stor kille nu ju :D
det var även playboy-tema på stanleys. men måste säga att det värsta
fail, trodde verkligen det skulle vara bättre för deras tema-kvällar brukar
vara grymma! men ska inte klaga, fick ju vara med underbara vänner!

igår så var det verkligen soff-deg men sånt är väl söndagar till för?!
drog till ica maxi köpte glass jordgubbar grädde och chokladsås och tjocka
oss framför sex&the city 1 & 2. bästa filmerna :D
tack minna jonna och amanda för en superduper kulig helg! lots of love.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0