Om det är...

.... så att man måste vara vuxen för att ha något och göra
- så då vill jag nog bli vuxen!

har skittråkigt verkligen, amanda står och städar sin uteplats och
jonna är och pratar med hennes barns pappa, jani alltså.
och vad gör jag?! sitter här med beslutångest över plugg eller jobb.
vad jag vill göra med mitt liv. vilka jobb som egentligen skulle funka.
och inte en enda själ som vill göra min tisdag kväll åtminstonde lite spännande?!
oh herregud. låter som världens pms-kärring haha ;)

har iaf bestämmt en sak. Jag ska ha fest på fredag. tror jag.

nu ska jag byta om, koka kaffe och tvinga med amanda ut på gårn!

puss ciao! :*



en bra sak under denna dåliga dag -
jag och lillesyster ska ha frukost picknik imorgon den ni! <3

btw. lite ironi i det hela ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0