i uppsala

sitter vid min mosters dator just nu, helskumma knappar måste jag säga haha ;)
vi sitter iaf och pratar om något hus som min storesyster kanske ska flytta till
och dom försöker få mig och flytta med, men ALDRIG att jag skulle bo ute på
landet never ever, tycker det här är helt okej lantigt lixom och det är relativt
stadsigt eller hur man ska förklara haha :)

vi ska väl iaf snart dra hemåt tror jag, vi får skjuts utav daniel så det är väl härligt!

F R E D A G   I D A G    S Å   V A D   H Ä N D E R ? :D


bilder på min underbara släkt! host ;)


Sötaste my! min andra guddotter :)

Moa ♥

Janina thaaa biatch believe me ;)

Jasmina :) riktigt mamma nummer2.


min underbara moster och hennes man :)


lilla mongo-fabbe! men älskar honom ändås :) bästaste gudsonen!
underbara fanny <3
min guddotter nummer 3.

kusiiiinviiiitaaamiiiiin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0