Torsdag 24/3

TjuBaHej!

kom hem till mamma för ett tag sen efter en helt okej arbetsdag! och det gillas ju givetvist. sitter och surplar i mig kaffe och lyssnar på Sara Vargas låt - spring för livet! den är ju bara så fin!
Ikväll blir det Ishockey och hoppas innerligt på att älskade AIK vinner.. i vilket fall som helst så måste jag köpa mig en ny kamera! man blir ju förtusan helt galen utan en?! och jag vill ha en system-kamera men det är lite väl dyrt för min budget just nu.. plus att måste spara undan så mycket som möjligt eftersom jag inte har någon aning om hur det kommer se ut efter min operation eftersom jag kommer vara sjukskriven i minst åtta veckor ;o ska ju operera hjärtat för er som inte visste det.. och det är snart. vecka 20 troligtvis..
tänkte faktiskt bjuda på några bilder från mitt så jätte underbara jobb (;
enjoy.
Lola & Ida! underbara tjejer (:
vår arbetsledare Timo! kan beskrivas som en finne med temprament haha :)
grabbarna grus haha!
även fast jag kanske inte har jättebra kontakt med alla i min arbets-grupp så är jag superglad att jag får jobba med just er ! :)
men ska göra min bigsistha sällskap som för engångskull är på besök hos mamma!
ciao / Lackii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0