superfin helg och irriterad just nu..

Såg nyss att varken mitt inlägg eller min nya header finns (!?) ABSOLUT INTE IRRITERAD.. :S vet att min lillesyster påpeka att jag inte hade någon header men trodde den typ bara var seg eller så.. men aja what to do.. -.-  ska väl ge det ett nytt försök, alltså headern ;) sitter i vilket fall som helst hos min underbara mamma som är riktigt bakis, alltid lika kul och retas med såna ;) själv vart det en lugn film-kväll hos min storesyster igår! <3 ganska komiskt ändå att min favorit ''kändisbloggare'' också hade lugn kväll hihi! kanske jag är nästa stalker eller så? ;) över till annat, håller på med mat här hos mamie då och hoppas spaghettin snart är klar för e superhungri, har bara ätit frulle och steg upp tidigt idag :d duktig chey! men ska kolla till maten.. sen fixar jag denna förbannade header! over and out!

ciao.


Paow är då min favvo! go girl ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0