Mobil-blogg!

TjuBaHej! Har kommit hem för ett tag sen och var sjukt nervös inför min arbetsintervju, och det märktes, fick värsta hjärnsläpp och inget gick bra enligt mig. Men man får ju hoppas på det bästa eller hur :)? Det är fredag framför allt. Och det gillas, men att det snöar o det ogillas hårt! Det var ju typ värsta vår nyss?! Aja, i vilket fall som helst så har jag precis kommit hem ochså, vart en tripp på stan med amanda. Tog en lunch på grekiska kolgrillen dock är det inte lika gott där längre men super trevligt :) sen var vi inne på systembolaget, därifrån fick jag hem några öl och cider. Är sjukt sugen på päron-cider. Ni som inte vet så är jag ingen cider människa så det är faktiskt chockerande! Hehe :) hoppas på en super mysig och trevlig kväll. Nej men nu måste jag städa här hemma lite sen blir det och fixa sig och våldgästa amanda! SO LONG! Kissees:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0