Min drömkille - lista

Läste en barndomsväns blogg och hittade en intressant lista hihi!
Min drömkille-
1. brunett, blond lr rödhårig?
brunetter är faktiskt lite sötare (a)
2. längre än 160cm?
men självklart ska han vara längre än mig..
3. ögonfärg?
gröna, wrau!
4. sminkad?
ofc ;D nej verkligen inte.
5. gillar att shoppa?
skulle väl vara ett plus i kanten - ja.

6. fotbollsnörd?
ohja!
7. pratglad?
inte föör ofta ;D
8. intressen?
mig såklart, festa, sin familj och vänner. typ.
9. 6pack?
spelar inte så stor roll, så länge den e platt.
10. muskulös?
såklart.
11. hål i örat?
spelar ingen roll.
12. festkille?
absolut!
13. punkare?
nej tack!
14. tatuerad?
om han ska ?!

15. piercad?
bröstvårtan isf.
16. hur du hittat en sån här kille?
nej tyvär..
Om mig- IMPORTANT TO KNOW
1. hur lång är du?
1.61
2. ögonfärg?
grön-gula
3. gillar du att shoppa?
vilken normal tjej gör inte det?!
4. gillar du mysiga hemmakvällar?
det kan funka det med.
5. tränar du?
yes.

6. vad tränar du?
gym och promenader.

7. hårfärg?
blond med svart underhår.
8. piercing?
öronen.
9. tatuering?
snart.
10. musiksmak?
allt mellan himmel & jord.
11. vad tycker du?
att denna fråga var konstig.

GE MIG! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0