hemma hos mamma - igen!

Jag kan inte rå för att jag trivs så enormt hemma hos mamma ;) men det är ju faktiskt tråkigt ibland och sitta själv hemma i sin lilla lägenhet som skulle behöva en makeover och en riktigt nogrann sväng med dammsugaren! men det får bli en annan dag! Kom för ett tag sen hit efter en tripp till IcaMaxi så nu finns det massa mat som min älskade dadii var snäll och bärde upp till mig ;) ganska kul att han ringde nyss och lät helt förskräckad över att min frys är full?! vart ska jag lägga allt? haha han är go han! ♥
Min helg - Ja den har vart kanoners! den var helt enkelt en sån helg jag behövde! visst skulle jag gärna slippa att jag garanterat använde mitt bankomat-kort minst 25 gånger ihelgen. Men så får det bli ibland ;) men ska göra min älskade mor sällskap medans hon lagar mat :)
oh shit?! kolla klockan nyss och den är ju för tusan halv åtta?! :s ...


AJA.p u s s    h e j (:


'' Jag älskar er! Utan er inget Mig ''
lovelovelove♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0