Det har varit mycket mamma den senaste tiden!

Sitter hemma hos min familj, lite mysigt! haha. brorsan ligger och lägger sina fötter i ansiktet på mig och ber mig samtidigt göra honom en tjänst (!?) skulle inte tro det va? pch gluttar samtidigt på luleå-Dif matchen, ska bli kul och se judegården åka på däng så dom åker ut haha! men i vilket fall som helst var jag och handlade lite nyss med mamma och köpte vår-rullar jag bara älskar dessa mumsiga rullar hehe ;D har dock inte mycket och skriva om..
ja vad ska man säga, helg snart. lill-lördag idag och det händer inte ett skit. Helgen hittills ser tom och eländig ut, det enda som e planerat är  barnvakt till käre systers busungar på lördag. Gör min fredag någon!? :)


btw, berättade ju aldrig vad som händer på fredag, skrev ju att jag var nervös, ska faktiskt på arbets-intervju på tallink/silja såååå överglad och dom är jätte intresserade ;D go KATRI fifan! hehe. men ska väl göra något annat än och trötta ut folk med mitt enormt röriga inlägg så seya bitches. eller menar hörs gullungar ;)
PusS Ciao!






är det detta man ska följa? har fan aldrig vart på en riktig arbets-intervju.
N E R V Ö S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0