Söndag.


Igår kväll var riktigt en kväll full av känslor.
Ville gråta samtidigt som skratta, Jag var glad
men kände mig endå så nere. Konstiga dagar det där!
men när jag väl gick och la mig i sängen så sa jag till mig själv
- äsch! nu börjar vi om, vi börjar om på en ny kula!

Ochdet är exakt det jag tänker göra.
Jag ska bli nyttig! Bara dricka på högtider och födelsedagar.
Försöka och inte sträva efter så mycket. det bra:iga kan komma
till mig hädanefter!
Leva livet istället för att försöka hitta felen hela tiden;)
Jag tycker det låter bra iallafall och om det är någon som
inte tycker det så ja erat problem! :P

i vilketfall som helst, sitter just nu och dricker min andra kopp
av kaffe lovely!:)
och glor samtidigt på tv. Ska väl snart hoppa in i en dusch och försöka
stressa på min storeyster medans hon håller på med sina vuxen saker
som räkningar och shit! hehe.
Hörs senare pusspusspusss.

pigg och fräsch? - Njae ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0