Funderar..


Har märkt nu att den senaste tiden har folk flyttat sina bloggar oftare än
vad jag duschar haha! ;) kanske inte riktigt så ofta, men vrf flytta den hela tiden?
blir bara jobbigt och komma ihåg den.. men aa jag ska inte gnälla mer det är väl upp
till dom right? ;)

sitter här och stör mig något FRUKTANSVÄRT på lundberg´s gubbarna som har borrat i
betong-väggar sen ungefär 07.20 imorse. TAR NI INTE RAST?! :O
vart självklart väckt av ljudet.. det är typ det största minuset med att bo i lägenhet..
och en sak till, det är grymt mycket varmare nere hos amanda än jonna, alltså det
skiljer flera flera grader.. sjukt det med.
shit vad jag klagar haha!

Har också sunnit och tänkt på vanliga sjukdomar bland oss tjejer iaf,
typ hur enkelt man kan få klamydia t.ex. Eller livmoderhalscancer!
det är faktiskt helt gaalet.. det är ju extra läskigt när man t.ex läser
om symptomen till cancern och så stämmer alla in på en?!
kan det kanske bara vara inbillning? jadu ingen aning. Ska iaf
boka en tid. var ju ett tag sen!!

Inte för att jag tror att det är något för jag är väldigt inbillnings-sjuk.
believe me!
läs lite mer om olika sjukdomar genom trycka på bilden !


använd kondom! en j*vla bra uppfinning!!
nej men nu börjar jag bli riktigt röksugen och mina cigg är hos jonna.

puss ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0