en superhärlig helg!


Min helg har varit absolut en av dom bästa, :)
underbara mathilda fyllde år i lördags och det firades
hos mig! det var toppen förutom några dåliga saker,
men det hör väl till?! i thiink..

sitter iaf här i min ensamhet, lite små tråkigt och tänker
på en kille som betyder så otroligt mycket för mig.
och det har han gjort i flera år. och tyvärr så har jag fått
känslor för honom, men jag kan säga så att det blir aldrig vi :(
menmen..  vad ska man göra, allt blir inte som man vill,och det
är något jag riktigt inte förstått först nu.. och kan ju garantera att om
det nu fanns något som är det förstört nu.. nog om det..

ska fortsätta glo runt på bloggar och kolla tv.

pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0