En sån där tisdag

Ligger i min systers enormt sköna soffa och kommer snart explodera av för mycket energi! Måste vara för att jag åt fisk till middag haha:p jag är så enormt sugen på att göra något motion-erigt!? Aa ni förstår, har sjukt mycke energi i kroppen, vill ut och gå men ingen lat själ vill göra mig sällskap! Och vill inte gå själv heller för det är tråkigt och är rädd för att någon ska kidnappa mig ;-) haha tro mig vad som helst kan ju hända här i södertälje.. Har iaf umgåtts med underbara mathilda idag vi har gått runt på stan ätit middag hos jonna, planerat massa skoj inför sommaren och kramats hejdå för den fisken ska till london imorgon! INTE ETT DUGG AVUNDSJUK ?! :D men hon köper med ett par skor så en snäll fisk är hon iallafall :)<3 sjukt inlägg - check! Hörs senare puss puss puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0