Unik

Genom att klicka mig runt på olika bloggar kom jag fram till isabelles blogg
och upptäckte att hon skrivit om en 10-årig tjejs blogg!
klickar mig in på den och blir helt häpen, hon är ju grym! :)
en tio-åring med så mycket inspiration är ju helt galet,
och supersöt dessutom!
kolla själva :)


läs hennes blogg hääääär :love:

Men nu har jag tröttnat på att sitta här så blir
att köra lite kvällsrutiner och skrika på syster som ligger i soffan
jag ska sova på, ( Är hemma hos mamie :) )
Men vi hörs självklart imorgon.
pusspuss / Lackii
BTW.
fick en fråga i mitt kommentarsfält om hur många
läsare jag har, och varför jag inte visar mina kommentarer
svar: Jag tycker faktiskt inte andra har med mina kommentarer och göra,
känner inte min blogg som en tävling direkt :)
och ett par stycken stackaren läser min blogg hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0