Högvarv.

Tänder massa ljus i badrummet, fyller badkaret med riktigt varmt vatten så det rycker från ytan - så fint! Känner hur det bränner på fötterna när jag kliver i, det bränner skönt. Tankarna börjar gå i högvarv och så är jag långt borta i mina tankar, känner för att sitta i i flera timmar. Njuter riktigt mycket av ensamheten. Sen kommer dom tråkiga och jobbiga tankarna, droppen som rinner ner från min kind får mig att kliva ur vira in mig i handduken och gå in i duschen, jag känner mig helt borta. Jag saknar... Ja vad saknar jag egentligen? Jag har dom bästa vännerna man kan få, en helt underbar familj. Men.. Mitt liv kan bli bättre. Släcker ljusen i toaletten och tänder nya i lägenheten, sitter i soffan och stirrar in i väggen. Och det repeteras i mitt huvud - jag saknar kärlek. Någon som håller mig i sina armar, pussar min kind och säger hur fin jag är och hur mycket den personen älskar mig. Jag tänker för mig själv. Äsch vem behöver en kille, inte jag. Tillbaka till badet, just det jag hade i badsalt så vattnet blev rosa. ibland är det jobbigt när hjärnan går i högvarv. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0