en riktig rutten-lista!


Ibland finns det riktiga ruttna dagar, då tillhör väl en rutten-lista!

  • Svensk sommar = suger riktigt hårt!
    bra väder några dagar men 80 % grått och mulet :(
  • Det suger och vara fattig när man blir riktigt sko-''törstig''
    vill bara beställa massa fina skor! 
    speciellt nya kihlklackar! I :love: Them
  • Såna dagar då man bara vill göra något spontant och sjukt kul - så är alla andra t.ex sega trötta eller bara inte orkar hitta på något.
  • SJ! - DOM SKULLE KUNNA GÅ I KONKURS , JAG BRYR MIG INTE. 
    bara massa strul när det gäller dom. usch fy & blää



    Men en riktig ''tummen-upp'' sak denna vecka är att min storesyster
  • fyller år och hon ska födelsedags fest på fredag, jag längtar galet mycket! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0