och så vart det fredag (:

Kom hem till mamma för ett tag sen, måste då säga att arbetsdagen var riktigt soft idag ;) lite väl kallt bara men ska inte klaga vi jobbade fram till frukost, inte direkt något ansträngande jobb men aa vi säger så sen var det och bege sig till berras och göra en skaderapport i think! vart en liten olyckshändelse i östertälje station hehe :) sen var det skogen i järna med brasa grillning fika och prata med nya chefen :D  plus att vi slutade tidigare tillochmed :D och det gillas stort!
just nu försöker jag få min älskade moster och komma hit, vill verkligen träffa henne för saknar henne! :S men nu glömde jag bort helt vad jag skulle skriva för mamma och lillesyster börja  tjaffsa om vad area betyder haha! ;) mina knäppisar <3
saknar dessutom mina gudbarn så grovt mycket! lots of love <3
fanny & fabian! gudmors änglar ♥


men vi höres nog senare. så vad händer det är fredag?



ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0