druckit morgon-kaffe och så är det dax för en dusch

Jag är nervös, jag vet inte varför det är liksom lite onödigt då jag bara ska träffa läkaren och få en bandspelare, alltså ekg-bandspelare och jag hoppas innerligt att dom gått fram i utvecklingen för sist jag hade en sån (det var nog i 5:e klass) så var dom större än en freestyle haha :) så blir lite jobbigt annars och jobba med den imorgon men håller tummarna (y) och får desstuom ingen sällskap upp till solna så värdelöst :( men får leta fram ett head-set så jag iaf kan lyssna musik! och för det andra har tagit mig till KS engång kommunalt (?!) så vi får se hur det här slutar? :P jag vill jobba man blir så satans rastlös hemma eller igår så var jag så utmattad samma i förrigår men idag känner jag mig pigg rätt skönt!
aja duschen ropar!
Ciao ;)



Kommentarer
Postat av: jennasuomienn

hahahah men jag tycker fan att

du ändrar design typ lika ofta som jag byter

undekläder HAHAH !

2011-01-20 @ 11:41:32
URL: http://jennaekkung.blogg.se/
Postat av: Jossan

jadu det fick jag smaka på idag, haha mitt passerkort till skolan är ju i plånboken så jag kom ingenstans idag kändes det som för alla var typ sjuka eller hade inte heller sitt haha :) Men så snart som möjligt ? :)



hoppas det går bra på sjukhuset :)<3

2011-01-20 @ 16:10:45
URL: http://wildbitchforu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0