Onsdag - lilllördag!

Har precis ätit och småplockat lite hemma och så, känns skönt att äntligen fått ha en normal vardag , har ju haft världenssömnproblem så har inte blivit jobba och varit sjuk en hel vecka !? Helt sinnessjukt :o men men.. Sov ju hos mamma så det är nog anledningen till att jag kunde sova Haha :) var en soft dag på jobbet iaf, skön början efter en vecka sängliggande ;-) hehe.. Men iaf det är lilllördag idag så vad händer? Jo jag ska vara med min fru/bästavän och så kommer Johan Och Timmy förbi på kaffe och kortspel Haha ;-) det är min onsdag! Men ska väl försöka få bort bränd sås från hela spisen nu. Klantig jag är fan :p men vi hörs nog senare. Pusssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0