Hemma i hovsjö :)

Så typiskt, med min samsug dvs samsung gick det inte och skriva text på bloggen och med den här går det inte ladda upp bilder ! Jätte jul ;-) iaf så är jag själv hemma i hovsjö och det är väl helt Okej att jag börjar vänja mig :) men har vart van och ha folk här hela tiden så blir det tomt hehe :) men då går hyffsat, är iaf sjuk inte kul! För vill jobba.. Måste skaffa en data och internet. Och fort ska det gå får lite panik av att inte kunna lägga upp bilder på allt kul man gör och kunna skriva och kolla allas roliga bloggar :s I vilket fall som helst hade jag en skit rolig helg! Död som en idiot på söndagen men det var man förtjänad av hehe :) men nu måste jag försöka sova, har suttit och bråkat med det här ett tag nu. Så en cigg och godnatt! ;-) ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0