k - a - o - s


Helt enkelt. Går inte förklara enklare.
Det är kaos i mitt huvud just nu.
Finns så enormt mycket jag vill säga & tycka.
Skriva & Skrika. Men vart börjar man ?
Jag gör såhär att jag skiter i det nu. Det kommer
en dag det bara kliar i fingrarna så det får bli då.
istället berättar jag om min dag.
så..

Hej! :D

idag har jag spenderat heeelaa långa underbara dagen
med min familj, awesome det där alltså! Min kamera är
återfunnen, men det var självklart att jag glömde den.
Vi satt iaf ute på mammas gård hela förmiddagen och bestämde
oss senare att dra iväg och bada, upp och packa en ny fika och så
for vi iväg. Nice det där! :)
kom hem runt halv sju i think och drog till Max och fixa käk.
Göttit fifan ;) sitter nu hos mamma, dom kollar på någon b-film
och jag skulle gjort kladdkaka på begäring men sockret var slut så det
får vänta till imorgon eller så.

MÅSTE BARA PÅPEKA - ATT USCH VAD JAG SAKNAR LINDA SÄRKELÄ.¨
 SKÄRPNING PÅ OSS! :( :LOVE:

men ska väl kolla runt lite bloggar och sen blir det väl en dusch ochså.
men vi hörs mer imorgon..

tjingpling!

pics på mig och min fina linda <3




:love::love::love:

ps. la märke till en sak när jag kolla min blogg nyss.
coolt , jag är till vänster på alla bilder ds ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0