upptagen dag!


Jobbade över till 16 idag igen. Kom hem chilla en stund
och började med maten, vart kyckling,ris & curry. mums!
imorgon blir det inte jobbet, lite ärende sen möta upp lillesyster
på stan och bjuda henne på middag, hon fyller år på söndag
och då är inte jag hemma så passar på och fira henne lite imorgon!
gav hennes present idag redan. den passa in tillfället!
Jag vill bara säga Jenna, att jag älskar dig även fast
vi tjaffsar! Utan dig inget mig. Du är min prinsessa!
Nu och föralltid! ♥



Kommentarer
Postat av: Mamma

Du gör mig så tolt gumman <3 att hitta tbx till varann efter tjafs är ju en del av kärleken till din prinsessa <3

2010-10-01 @ 06:45:48
URL: http://msuominens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0