Underbara linda skrev så här

Linda Hammarby Särkelä den 22 september kl. 21:07 Anmäl
Katri Lackii Suominen , du är som en syster för mig!
 den syrran jag aldrig fick,
du är en tjej som trots alla sina motgångar
 som skett i ditt liv stått stark på jorden
o kämpat med alla celler i kroppen
 o inte låtit något hindra din väg i livet,
du är en vän som inte alltid tänker på sig själv utan alltid försöker o se
så alla andra har det bra, En sån vän alla borde ha, men som även borde
vara lite mer ego ibland, du är deffinitivt en av dom som hjälpt mig genom allt i livet,♥
du har kämpat vid min sida trots alla mina motgångar
 o puchat mig till att orka,
du är en tjej med ett stort hjärta o det är av guld o lyser som solen.
Du är även en tjej som verkligen vet hur man har kul,
 o är den där lilla partypringlar
som alltid lyckas få folket igång o slå klackarna i taket!
 Jag älskar dig o kommer vara
evigt tacksam för att personen som förde oss
tillsammans har gett oss så fina minnen
o sån enormt fin vänskap ! LAckii älskar dig nu o
tills döden skiljer oss åt ! du är Bättre än bäst ! ♥

Jag älskar dig Linda! <3 du är en sann vän!


Kommentarer
Postat av: linda särkelä

du e så söt hjärtat! det var dom ord jag kunde beskriva, men med ord kan jag egentligen ej beskriva vad du verkligen betyder för mig !

Skulle jag kunna och om orden räckte till skulle jag kunna skriva en bok !

du betyder livet o mer för mig !

Tackar dig idag imorgon o föralltid för att du e en sån sann vän ! Klart alla vänner bråkar ibland, men vår vännskap är alltid så stark så vi löser det alltid till slut ! Älskar dig <3

2010-09-23 @ 15:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0