och så var helgen slut!

Helgerna går dock för fort! även fast man inte gör speciellt mycket..
kort sammanfattning av min helg:
Fredags tog jag det bara lugnt, drack lite och kolla ishockey..
gick och la mig relativt (stavning) tidigt då det var och gå upp
tidigt i lördags och jobba,
lördag:
var seeg som tusan! jobbade ju sen var jag hemma kolla på film
med lillesyster minna, duscha fixa mig och drog till babe <3
vart en öl som ja tvinga i mig för var såå grymt trött, somnade väl
runt 23:P hah!
idag var jag bara hos älsklingen kolla idol-aditions och så.
gjorde även livets första val idag.
haha fatta typ inte speciellt mkt..
kollar val-vaket nu. boring värre..

Jeanette och Alexandra var förbi här.
så jag minna och alexandra och jeanette satt
på minnas balkong drack kaffe och rökte prata massa.
och planera nästa helg. redan jag vet! hehe.
upptagna brudar assa! (:




ska avrunda nu måste ju lägga mig i tid upp och jobba imorn..

puss&godnatt /lackii


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja de är perfekt för då vet man vad man ska göra :D Underbart kul de kommer bli <3

2010-09-19 @ 22:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0