Lördag :

Kom precis hem från samhällstjänsten, eller aa inte precis men för ett tag sen.
Och är riktigt uttråkad redan, plus supertrött illa..
Idag känner jag för att göra något med mina tjejor men amanda ska iväg.
Lina svarar inte, minna & jonna ska dricka och jag smart as glömde bort att bolaget
stänger tre på lördagar, och är inte ett dugg sugen på vodka. bläää!

Det är vi i promes! <3 love u girls.


btw, klickade hem lite skönheter från Nellys.com igår.
visar när dom kommit!
ett par klackar 13cm ja vi får se hur det slutar haha!
Har fortfarande inte hittat nån klänning till min födelsedag.
smått panik...
jaja. nu ska jag försöka hitta på något.
F Ö R S L A G ?!

puss/lackii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0