helt slut!


Jag börjar känna i kroppen att man jobbat sen juni i non-stop!
tänk er själva att inte gjort något på ett år och sen får du ett
jätte krävande jobb! not so nice.. Hade personal-möte idag.
Vi ska få en ny tekniker, älsklingens mamma alltså!
nu har hon tydligen tröttnat på Fazer/amica vending så hon ska bli
våran andra tekniker lite kul faktiskt!
Har dessutom fixat lindabbys blogg. bevaka http://lindasarkela.blogg.se

Jag och Lindabby på minnas 15-års fest!
lovelovelove

tagit en lång dusch/bad skrubbat, ansiktsmask peeling osv osv..

nu har jag tänkt mig att få min mamma och göra lite kaffe och försöka
få älsklingen och komma på ett litet besök!

btw. - JAG VILL HA EN EGEN LÄGENHET NU :(

Puss&kram : Lackii


Kommentarer
Postat av: lindaS

Blev super nöjd verkligen, tack ännu en gång ! <3

2010-09-23 @ 15:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0