<3

Jag har blivit Nominerad av Janni till "beautiful blogger award".
 Man tackar och bockar! 


Med denna fina utmärkelse kommer några små förpliktelser:

  • kopiera in awardbilden i din blogg för att visa att du har fått den
  • tacka och länka till den som nominerade dig
  • nominera sju andra bloggare och länka till dem
  • berätta sju intressanta saker om dig själv







    Intressanta saker?


    1. Jag hatar och bli full.
    2. Jag tror jag är bättre på matlagning än vad jag igentligen är.
    3. Jag är ingen party-tjej igentligen..
    4. Jag har alltid rätt.
    5. Jag älskar och sjunga, men har scen-skräck.
    6. Jag tror att jag alltid hinner med allt och inget.
    7. Jag har riktigt dåligt morgon-humör!



    Nomineringarna:

    Min syster Minna
    Min vän jane
    Min vän Lina
    Min vän Josefine
    Min vän Linda
    Min lillesysters barndomsvän Jenna O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0