så duktig jag är !

Umgicks ett tag med födelsedagsbarnet idag - min älskling fyller 19 år idag!
grattis älskling hoppas du får en toppen dag ♥
När han drog hem för att sen dra iväg och fira sig lite så passade jag på och
kolla lite jobb, och ja jag hittade en massa intressanta!
 skickade nog iväg 10 olika ansökningar. bla till båten silja/line
personlig assistent åt en 5årig flicka.
håller tummarna (y)

Är dessutom riktigt pigg idag, så det blir jobbet imorgon.
YES!
nu ska jag tråka vidare på någon hemsida och dräggla på skor ;)

 

nice huh?
tror min lillesyster kommer köpna liknande, ;D hon e på sko-shopping just nu!
besök hennes blogg btw http://msuominens.blogg.se
besta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0