Irriterande.

Är så trött på att min header eller ja hela j*vla designen
har fått frispel och inget vill funka och jag har förstört varenda kodjävel!
förstå hur irriterande. :/

men tänker inte hänga läpp allt för länge. 
mår dessutom piss så ska försöka övertala min storesyster hit och prata
om kryssningen och min lägenhet!
just det ,Ni har inte hört?!
jag har fått en tiniwini liten lägenhet i hovsjö!
japp, så på måndag har jag min första egna lägenhet! :)
en rolig sak dessutom, jag kommer bo granne med hovsjö-polisens kontor?!
Och på söndag blir det kryssning till Riga, är dock inte helt 100 på att åka
ännu då jag måste köpa massa saker till lägenheten ju. 
Och fick inte så grym lön.
Men men.. Ska det kunna stoppa denna partytjej?
don´t think so.!
men nu ska jag ta mig ett behövande bad så vi kanske hörs senare. 
Som jag skrev i förra inlägget, blir dåligt med uppdatering just nu.
pussss/lackii

Kommentarer
Postat av: minnasuominen

Om du slutar vara en sån jävla mensfitta så kanske jag skulle kunna hjälpa dig någon dag!!

2010-10-27 @ 23:35:50
URL: http://msuominens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0