det är ju helt värdelöst!


eftersom vi inte har en familje-data längre, och pappa tog med sin när han
flytta så har vi bara lillesysters, och hon driver ju en blogg och spelar sims lite då och då
och när hon inte gör det så kollar hon på film på datan, så nu måste jag få fingret ur arslet och
köpa mig en data, men har inte råd på med någon dyr och har ingen aning om hur man vet
att en dator är bra,

någon som kan ge mig lite tips?

känner kaffe lukten ända ner till undervåningen så ska avrunda!

( jag vet att min blogg suger för tillfället men det blir lätt så pågrund
av data brist, sorry :( hoppas ni förstår, dock har jag inte mkt läsare längre)

Puusss/ l a c k i i


H J Ä L P   M I G ?!


Kommentarer
Postat av: Minna Suominen - Me & Myself '

du får låna min data när du ska uppdatera din blogg ???

2010-10-13 @ 11:47:38
URL: http://msuominens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0