barndomsvän


Har varit med barndomsvän hela eftermiddagen/kvällen ♥
och härligt & roligt var det.
vi tog en massa härliga höst bilder, har dock inte fått dom än.
men laddar upp så fort jag får dom!
Älskar inte ni hösten? det blir så fina bilder och den är bara
allmänt härlig, (inte när det regnar såklart)
dessutom åkte jag bil för första gången med jane, konstigt
måste jag erkänna, för hon är så grymt liten och tanig hihi.
men du är grymt duktig tjejen!
och vi måste ses snart igen.
kärlek till bästa jane!




Nu kvälls-rutiner sen sängen!

godnatt bitches!

pusssssssssss


Kommentarer
Postat av: jane

Det kan jag förstå, men kan tänka mig att det kändes lite udda, hehe:D Kärlek till dig<3

2010-10-20 @ 22:39:42
URL: http://jaaney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0