♥ Dag 1 - Presentation av mig själv.

Då ska jag alltså skriva en liten presentation om mig själv yes då kör vi!

Jag heter Katri Anita Elina Suominen här i sverige och i
 finland Katri Suominen Anita Venla Suominen
och är född en höst dag som 8 september 1990. Jag föddes på Södertälje Sjukhus och fördes
direkt till Karolinska pågrund av mitt h
järtfel som jag sen opererades för!
det jag har kallas Kromosomisk missbildning i hjärtat dvs att ena
 klaffen läcker blod och jag har även
något som kallas ox-hjärta det är så när hjärtat är för stort för kroppen!
Jag har bott hela mitt liv i Södertälje och skulle inte ändrat på det,
 mesta delen av mitt liv bodde
jag i Hovsjö, ett stökigt område här i södertälje. men jag trivdes.
 Har dessutom nu flyttat tillbaka till
Hovsjö till en liten 1:a
min älskade familj flyttade till saltskog som ligger helt bredvid hovsjö.
Och jag kommer alltid hitta hit oavsett
vad som händer framöver!  
Jag beskriver mig själv som en snäll & glad person men
 visserligen kan jag vara en riktig bitterfitta hah!
Jag har inge gymnasieutbildning då jag var dum i huvudet och
trodde det var så mycket enklare och få jobb,
men believe me det är det fan heller :/ men just nu jobbar jag på Fazer/Amica och har
 planer på att börja plugga här framöver.
Jag är just nu tillsammans med min pojkvän Joni och vi har vart tillsammans ett bra tag.
Har absolut inga planer på barn eller så. Jag trivs med dom ''barnen'' Jag har detvillsäga
Mina 4 gudbarn Sanna,My,Fanny & fabian som jag älskar grovt mycket!
Jag trivs med dom dagliga sysslor jag redan har det är och
jobba vara med underbara vänner pojkvän och familj och
mina största intressen är shopping festa sjunga!
Kah driver min blogg för att jag tycker det är kul och
 intressant och kunna skriva av sig!

Nå det var väl en ganska bra presentation om mig själv.
Frågor? skriv då i kommentarerna! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0