svar på tal åt dig karin!

en sak ska du ha jävligt klart för dig!
jag är inte ett dugg intresserad av vad min mamma gör
eller hur många förhållande hon är i mellan.
så sluta skriv.
bryr mig inte heller för den delen, och det du skriver som bevis
är ju inte enkla att få tag i.. bara och veta vad som ligger nära ss.
söka efter Anita Isteri på vilda, och ja låt han komma..
Har du något mer och säga så säg det till min mamma. för jag bryr mig inte.
skriver du en gång till anmäler jag dig!
pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Lina

vad äre för idiot som håller på mot din mamma ?!<3

2010-05-20 @ 22:25:57
URL: http://ucanneverbelikeus.blogg.se/
Postat av: *AIK*

Ehh?..Ja herregud! Något fel måste de ju vara på den kvinna som blandar in barnen i de här!! .. Finns hjälp att få mot sånt! Psykologer heter de

2010-05-21 @ 01:45:23
Postat av: Anneli

Herregud vilka människor det finns. Om det verkligen fanns något och säga om din mamma Katri så är man vuxen nog och ta det med henne direkt, inte på ett sånt här sätt.

Människan är i behov av hjälp, tur att er mamma har barn med skinn på näsan ;)



Puss o kram Anneli

2010-05-21 @ 14:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0