sjuk & fördjävlig!


pratade med minna nyss och hon nästan skällde ut mig!
haha nej driver men hon sa att jag inte ska klaga på andra om jag inte är bättre själv.
ochiförsig vist jag håller med så fy katri! hehe.
Men har inte skrivit så mycket var i uppsala, sen vart barnvakt o pojkvän och inte lust.
Men som sagt vad tar det och skriva ett halv bra inlägg? tio min om ens det..
så here we go ! again..

Just nu är jag sjuk så sitter och suger i mig en kopp thé me dont like with out sugar. :/
men halsen är svullen som att en boll satt fast mellan halsmandlarna,
kan inte äta eller dricka, stackars mig!
Men imorn bär det av till vårdcentralen sen kommer mormor <3

Men ska iaf försöka skriva något intressant imorn!
kudden ropar!
godnatt och sov gott
puss //lackii

kolla http://ucanneverbelikeus.blogg.se
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0