min helg,.

min helg har vart awesome <3
först i fredags flyttade vi resten hos jonna,
(hon har flyttat så har inte gjort något annat under
denna vecka än flyttat )
sen tog jag & älsklingen nåra öl, jani skulle vart med men
han fick annat för sig,
sen på lördagen var det chill-kväll hos jonna !
Som tack för hjälpen fick vi middag, alkohol och en liten fest !
det var superkul & härligt och fick även träffa gamla vännerna timmy, johan &
jonas!
haha, jag älsklingen o johan satt uppe till åtta och drack.. så det kan gå (;
var även på Lovisas dop igår och Barndomsväns komfirmation, fint var det!
bilder kommer,
det var lite kort om min helg, men nu måste jag smörja in ansiktet ta en cigg,
och sms:a älsklingen och fråga vart han är, han ska sova här!

puss&godnatt /Lackii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0