måndag så det är ny vecka

Måndag, dagen man hatar mest.
men idag är det faktiskt inte så mkt hat på dagen, för den har gått ganska fort.
Ända dåligt med idag är att min comviq kompis gick ut typ nyss och att jonna dissa.
Har funderat på att avsluta kursen, får lixom inte ut något av det :/
och måste ju ändå gå sommarkurser för att komma in på komvux.

Har inget planerat idag så blir nog att bara sitta hemma och dega.
Jag vill göra något men samtidigt inte. hehe klurigt detdär.
Mamma tjatade imorse om att rensa och fixa i garderoben igen ( jag och minna delar
och förstår inte riktigt hur det kan se ut sådär efter några veckor bara? kanske för att jag
trodde jag skulle flytta och packa ner mina kläder, suck)

så kanske blir att jag gör det under kvällen..
pappa håller på med mat och jag är döhungri!
nu ska jag lägga in dagens på datan och göra veckans planering.
f*ck kom på nu att jag glömde ta kameran från Jonna..

hadetbäst flodhäst :* //lackii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0