fullspäckad helg - eller inte!

jo jag vet, har inte blivit mycket skrivande men kan nog bero på att jag vart hos syster
typ hela helgen och det var ju barnkalas i lördags & efter det barnvakt.
Har ändå typ inte gjort något under denna enormt tråkiga helg!
Var på onkel i fredags tog 2 öl med älsklingen sen hem till honom
sen upp på kalas, så aa.

Imorgon blir det morgonpromenix, följer älsklingen till hans skola (:
Sen har jag ingen aning.
Vi tjejer har ju en gemensam blogg. och ja jag vet att jag
rekomenderar den ganska mycket så nu rekomenderar jag den igen ;D
kul va ? http:ucanneverbelikeus.blogg.se
urusel blogg just nu.. för folket som driver ner verkar ha fullt upp hela dagarna.
men både jag & minna har ändå tid och skriva och vi har tillochmed pojkvänner som
vi måste underhålla på dagarna, en storesyster som älskar o vara med oss.
Och ett eget liv och en mamma som har pms.
tycker ni kan skriva. :/

Men godnatt !
blir bara irriterad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0