taget från Playahead <3

 en riktigt gammal text sophia skrev åt mig innan hon gick bort,. 
Skrev den på playahead i dagboken, och nu stänger dom ner pA,
så vill ha denna text här oxå, för mig har du ännu inte dött!


Special one : ,

Den som alltid finns där för dig
Den som du kan berätta allt för, utan att skämmas
Den som vet allt om dig, dina reaktioner, åsikter och tankar
Den som bara behöver kasta en blick på dig för att se precis vad du tänker och känner
Den som utan tvekan tar din sida om det hänt något, oavsätt om du har rätt eller inte
Den som muntrar upp dig när du är på dåligt humör
Den som aldrig vill se dig ledsen
Den personen är en bästa vän

Jag har fått lyckan att få en av dom , Katri Suominen<3

 Du  betyder världen för mig och jag kan döda för din skull.
Det är vi tills döden och efter det,
Min krigare, vi klarar allt och lite till och det som inte dödar oss, det stärker oss

// Sophia!

Det var de sista jag fick höra av dei innan du gick bort , jag hoppas du har det bra där uppe , tror fortf inte på att det som hände är sant? Varför ska man alltid mista dom bästa , jag kände inte dig länge men dom månaderna vi fick var nog dom bästa i mitt liv. Jag önska att mina ord räckte för att få dig att finnas kvar på jorden en stund iaf, Med Gropen i halsen och tårarna i ögonen så skriver dom tre orden : Jag Älskar Dig !   Jag vill inte tro på det, varför just nu? Så mycket som vi inte hann prata klart om, Du var och är en av dom bästa <3 Önska jag fick en sista chans att träffa dig,  Den dagen vi la på efter ca 2 timmars telefonsamtal viste jag att något hemskt skulle hända, hade klumpen i magen i flera ggr den dagen, Jag kommer ihåg alla roliga saker . Haha :') som när vi skulle sminka swampen och oliver, fifan.. Eller när vi råka göra branden i garaget.Hahaa, <3 Allt bra och roligt ví hade tillsammans kommer följa med mej till graven, Och älskling, förlåt om jag inte kom på din begravning, Men har sett bilder , det var fint ,exakt som du är. Skulle kunna skriva en hel bok om bara dig. Saknaden är stor. Blir galen på bara tanken att jag ALDRIG kommer få träffa dig igen, Gud måste ha saknat dig rejält, han tog verkligen dig från oss för tidigt. <3 

Dom månaderna vi umgick och var med varann var nog dom bästa i hela mitt liv. Vi var verkligen som systrar, RestInPeace Cutie !!  Minnerna finns fortf hos mig soffisch kommer aldrig glömma dom.(: <3

håll ut , vi ses snart ! Älskar dei !! <3<3<3<3<3

Soffisch <3 AnGeL !!


Kommentarer
Postat av: Lina

sv: ah det får vi göra ;P

2010-03-01 @ 11:40:18
URL: http://babyinheaven.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

Tjena:d ett tag sen, Hur är det med dig? Minns du mig förresten :P

2010-03-01 @ 19:18:54
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: jenni

hej hur dog hon? kram

2010-03-02 @ 09:26:44
Postat av: Jenna *

restinpeace ! (Y) <3

2010-03-04 @ 10:36:49
URL: http://bbarasuominen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0