shasha! ;d

tillbaka! (:

När jag satt på bussen så ringde dom från telgebostäder,
wihu, nu är det ny lägenhet pågång och hoppas verkligen jag får den!
Dock har jag inte vart och kollat på den utan tacka ja för jag verkligen
vill ha eget, jaja har ju en händig far & pojkvän hihi
(a)
dagens planer vill väl bara att sitta hemma idag ,sen senare kanske
ner till
systern på en kaffe, saknar faktiskt dom<3
Ska även klippa mig idag, det blir min duktiga mamma som
gör det ! hon är så duktig ♥


Begravning imorgon, usch..
och ska till kriminalvården imorgon oxå.. suck!



Ja men vad ska ni göra ? :)

Hadetbäst peps!
 

P U S S A R


Kommentarer
Postat av: Anonym

har liksom ALDRIG varit på en begravning ??

Menn aja ..

2010-03-03 @ 18:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0