klar.

Färdig!

usch, jag fastnar verkligen inte på bild idag.
inte för att jag direkt känner mig superfin/supersnygg idag.
så det gör inget hah! Ingen blir ju gladare än hårdisken på datan.
hahah!
Nu väntar jag på att Jonna ( storesyster ) ska ringa och säga att hon
är på g hemåt.
Lill-lördag idag ju. wihu kanske man ska festa lite för åker ju till uppsala i helgen & det blir ''vithelg'' för mig. Min söta guddotter fyller ju 1år.
skulle dock inte tro att det blir nått festande eller ens drickande då mamma gett oss förbud den här veckan.. För hon tycker vi dricker för ofta haha. Ja det kanske blivit en hel del för mig iaf.



                             sötaste my ! <3

Har även fått två nya kusiner till världen. Tvillingar. En pojke & En tjej
Fabian&Fanny! <3 (bilden till vänster)



Kommentarer
Postat av: jane

Fan vad sööta!

Vad skönt:)

Vi styr upp något snart;) Puss

2010-03-24 @ 12:00:22
URL: http://jaaney.blogg.se/
Postat av: Lina

du har väl snackat med moster om att du ska komma dit ? för vill inte åka själv . Kiss<3

2010-03-24 @ 14:10:31
URL: http://babyinheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0