godmorning sunshines '!

Godmorgon!
Sovit gott? det har jag typ gjort haha.
Älsklingen var här för en stund sen tog en kaffe & cigg.
Ja nu får jag vänta till på sönda innan jag får träffa honom *buhu*
Har precis fixat mig men är lite sur på mig själv, för plockade fram en snygg outfit. 
Och ville ha mina nya klackar på mig och skinnjackan o hela paketet ni vet. 
Nej usch, jag orkade inte fixa mig så mkt.. :/ 
vart ist. 

Lila Adidas kofta. 
Svart lång t-shirt 
och svarta ''orginal'' leggings.
skinnjackan 
och svart tygskor.  
boring ha?


face look ;


Hatar mina ''tråkiga stunder '' när det gäller kläder & smink.
Jaja. ska suga i mig lite kaffe nu och sen dra till skolan.
P U S S   &  K R A M !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0