alltså förlåt. ärligt nu!


alltså shit,
 förstår inte vad det är med mig men är trött hela kvällarna
så orkar inte blogga, :/ nu satt jag ändå i köket och glodde igenom lite läxor
så passar på ;)
Var på stan idag oxå, träffade min barndomsvän Janni, Hon är höggravid så gulligt :)
Köpte skitsnygga underkläder till mig själv och åt minna i påskägg, hon gilla dom iaf.
(gav dom idag redan för ville att hon skulle pröva att bh:n var okej , och det var den )
och fyra bodysar åt bebisar (mina nya kusiner ni vet) till Fabian där det står i love dad
och till Fanny i love mum, så cute lixom ! ♥
Visar bild imorgon då jag inte orkar ta bild nu..
har även precis duschat så ska nu smörja in mig röka och sen lägga mig och glo
på det extremt tråkiga programmet som mamma kollar på.
Nu ska jag röka!

P U S S A R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0