irriterad!

oh, vart erbjuden arbete idag. Men fick det inte pågrund av att man
måste arbeta 7-16 måndag till fredag och jag har samhällstjänst.
Just sånahär lägen ångrar man det man gjort mer än någonsin!
vrf inte tjäna minst 17 000 kronor i månaden :/
menmen..




precis ätit middag vart spaghetti & köttfärssås igen dock hehe.
Men det gick ner så är mätt. Är verkligen sugen på öl idag.
säkert bara för att jag ska ''jobba'' imorgon.

Baby är iaf påväg hit så blir att va med han en stund sen duscha o sånt.
sen lägga sig, kul fredag va ?

Men ska sätta på kaffe

pusspuss/lackii

(haha ser ni förresten på bilden jag gjort att min ''hand'' är hårig?
lånade bild från google bara massa håriga händer ;P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0