ibland & Ibland inte

'' så grymt onödigt ''

ibland så skriver man inlägg efter inlägg efter inlägg.
Och ibland (som nu) så har man ingen fantasi.
Inget och skriva om även fast man ute från 6-16 o jobbar,
och efter det så gör man alltid någonting, som sagt man gör ju något hela tiden.
tänker på nått, vill ha just den där speciella klänningen eller liknande.
finns ju igentligen alltid något roligt eller riktigt himla tråkigt och skriva om.
Men nu är det så tomt. eller kanske för mycket.
vad vet jag? trött  så att jag inte orkar ens skriva.. trycker fel på tangenterna hela tiden.
Har mycket att berätta om, för hade en suverän helg med massa godingar!
Bästa på länge faktiskt.

Så mycket vet jag just nu att jag har läkare imorgon klockan 10.
Och klockan e strax 12. suck! måste hinna duscha oxå.

avrundar puss godnatt! /lackii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0